Hitto oon ollu poikki, enkä oo saanut kirjoitetuksi.

Tänään piti olla synttäribileet, mutta päätin etten pidäkään sellasia. Toisaalt ois kiva, mutta aina jokin menee pieleen ni parempi kai sit näin. Mennään sitten kaverin synttäribileisiin käväseen. Torstaina meillä kyläili mun ja appivanhemmat, lankoni ja kälyni. Oli tosi kivaa!! :)

Tosiaan jo viikko sitten jouduin testailee ja negahan se oli. Maanantaina alkoikin sitten menkat. Ne oli kyllä niin niukat, ettei oikeestaan ollu ollenkaan.
Maanantain olin siis virtsisoireiden takia saikulla. Tiistaina duuniin ja kaikki ok. Keskiviikkona oli taas kipeempi olo ja jouduin kesken töiden lähteä kotiin. Torstai oli ok. Perjantaina sit oli taas vähän sellanen olo kuin olis jotain tulehdusta. Mutta kaiken lisäks koko päivän poltteli tuolta munasarjojen kohdalta. Nyt se polttelu jatkuu edelleen ja tuntuu koko ala vatsassa. Vatsa ei oo niin kuin kipee, mutta tuntuu sen polte koko ajan (ihan kuin ois laittanu jotain kuumageeliä). Nyt ihmettelen tosi paljon mitäköhän se on.. Onko mulla jotain vikaa munasarjoissa tai munuaisissa.. Maanantaina lääkäri soittaa mulle niin odotan varmaan siihen asti.

Nyt on muuten mullakin ovistikkuja kun en kerran pässyt sinne ultraan, ni ajattelin niillä kattoo löydänkö koko ovista. :(

Pitäis alkaa taas siivoon kun on koiran karvoja koko kämppä täys. Ja aattelin laittaa itteni illaks kauniiks kun on taas viikon ollu hirveennäkösenä töissä.