Piti tehdä se raskaustesti kun oltiin lähdössä juhlimaan. Negatiivinenhan se oli. Niinhän mä olinkin asian jo uumoillut.
"Pääsin" sitten juhlimaan alkoholin kanssa ja se oli niin virhe. Oli niin järkyttävät pikkujoulut, ettei varmaan oo koskaan missään tullu niin pahaa mieltä. Päätin oikeesti, että lopetan ihan kokonaan koko typerän alkoholin ottamisen kun se tuntuu pilaavan kaiken. Ei sovi mulle sitten pätkääkään.
Tuli poltettua tupakkaakin kun otti niin pahasti päähän. En onneksi polttanut kuitenkaan ihan älyttömästi. Alle  askin. Ihan tyytyväinen olen jo tähänkin miten oon edistynyt tän tupakan kanssa. Jos miettii, et tän kolme viikkoa mitä oon ollut polttamatta (siis ainakin melkein) niin oon joka viikko polttanut korkeintaan 10-20 tupakkaa. Joka viikko on tainnut mennä vähemmän ton alkoholin kanssa.

Jos nyt sitten loppuis se juhlajuoman nauttiminen. Tykkään kuitenkin makunsa puolesta holittomasta siideristä eniten. Tai.. en kyllä tiiä miten pääsen eroon Irish Coffeesta. Kellään mitään vinkkejä, kuinka sen sais hyvänmakusena holittomana??

Ihanaa kun on koko viikonloppu vapaa. Pääsee vähän irti töistä. Ens viikonloppukin on vapaa, mutta sillon pitäs niitä synttäreitä järjestellä. Täytyy miettiä mitä sitä keksis. Ei varmaan oo tulossa paljoa porukkaa ni ajateltiin tarjota ihan kunnon sapuskat ja sit pitäis keksiä jotain hyvää holitonta juomaa.

Ainiin kävin työhöntulotarkastuksessa ja pääsin läpi. \o/ Nyt on niinkun koeaikakin ohi. Ja sain ajan psykanpolille.. Se tais olla jossain Hyvinkäällä. Saa nähdä miten sekin nyt menee mun töiden kanssa. Tyhmää mulla on iltavuoro torstaina kun on synttärit. Vaikka tuskin toi ukko edes muistaa torstaina, et ois niiku juhlapäivä.

Nyt meen tekee piirakkaa ja kattelee josko toi mies tuolta heräilis.