Tänään on kyl laiskottanut koko päivän. En oo jaksanut edes ulkona käydä muuta kuin koiran kanssa. Mikkokin on koko päivän poissa. Pitäis kauppaan jaksaa raahautua, mutta sieltä pitäis taas ostaa jääkaapillinen ruokaa. Tai oon mä vessan lattian ja putket sieltä hinkannu, että suihkuvesi menis kunnolla alas..
Oon mietiskelly meidän rahatilannetta, jotta sais sen oman asunnon ostettua. Huomasin, että heti jo pelkkä ajatuskin pois täältä saa mielen paljon paremmaksi. Kyllä mä sinne Orimattilaan olisin valmis lähtemään, jos vaan laina irtoaa.

Kävin muuten tiistaina syöpiksellä kontrolleissa. Kaikki ok. Tai huomenna lääkäri vielä soittaa mulle, että onko mun cd-4- solut alkanut nousemaan. Jos sais lopetettua tuon antibiootin. Nyt on 19. kuukausi menossa sitä samaa lääkettä. Lääkärin mielestä ei haittaa, että siirsin leikkausaikani syksyyn, koska kasvain on ollut kuitenkin niin kauan aikaa, niin ei se muutama kuukausi siinä enää mitään merkitse.
Lauantaina tuli taas flunssa. Hirvee räkätauti. Just kun pääsin sanomasta lääkärille, etten enää ole ollut kipeänä. Mikäköhän perkelekin siinä on. Kuumetta en ole edes mitannut. Se taas vaan tuo ylimäärästä stressiä jos on lämpöä.

Se mua siinä muutossa huolestuttaa, että joutuu vauhtamaan sairaalaan. Ei voikaan käydä enää luottavaisin mielin Meilahdessa. Varmaan pitäisi sitten mennä johonkin Lahteen. Kai ne siellä hoitaa syöpääkin. Tai en ole kyllä ottanut selvää siitä.

Huomenna ois työhaastis ja sit odottelen sitä lääkärin soittoa. Torstaina on lääkärin ja hoitajan aika psykan klinikalla. Siihen mennessä pitäis osata päättää jatkaako saikkua vai meinaako sitä kunnolla duuniin. Oon kyllä niin kahden vaiheilla. Kuitenkin on vielä jonkin verran tuota koulua käymättä, ja jos sen kävis loppuun, ni ois mahdollisuus saada hiukkasen parempaa palkkaa. Ja mielekkäämpää työtä.

Onhan tässä Mikon kanssa puhuttu tulevaisuudesta ja perheestä, että on sekin yksi (mukavampi) vaihtoehto noille muille. Tosin täytyy nyt katsoa miten ton mun hormonitoiminnan kanssa on. Edelleenkin voin iloita ainakin niistä yhdistä menkoista, jotka on tullut kapselien poisoton jälkeen.

Hei meen nyt tutkimaan kalorilaskuria. :D