Eipä tässä mitään kummempaa. Vappu meni ja oli mukavaa. Paitsi, että sattu mahaan.. luultavastikin liikasyömisestä.Käytin sitten Cosmossa, Kinossa ja Hempparissa. Cosmoon ja Kinoon päästiin onneks jonon ohi, muuten siinä jonossa ois menny koko ilta. Itse ei otettu paljon alkoholia (näistä mun kivuista johtuen) ja oli mukava rento fiilis.Koirakin sai vappuna niin paljon huomiota, että se oli tosi väsynyt kun tuotiin se kotiin. :)

Nyt on pari päivää menny tosi rennosti. Mikollakin jatku saikku, kun ei sen olkapää ole parantunut. Tarzan palasi Ranskasta ja tuli meille "yökylään" (lue siis; että oli niin humalassa, ettei olisi selvinnyt kotiin :D).

Massukipu on edelleen jatkunut. En ymmärrä mikä siinä nyt on. Voihan se olla, että stressaan jotain koulujuttuja tai muuta. Aloin muutenkin kelaamaan tänään, että onkohan mulla kenties alkanut jo jotain vaihdevuosi oireita ja, että pitäiskö hakea luontaistuotekaupasta jotain rohtoja niihin oireisiin. Mä oon kyllä ihan pipi. Ehkä jos nyt joku oire alkaa pahasti vaivaamaan, niin soitan sitten naistenklinikalle ja pyydän sieltä apua. Siellä ne varmaan kumminkin tekee testejä ja antaa hoitoa niiden tulosten perusteella.

Oon nyt muutaman päivän polttanut tosi vähän tupakkaa ja tavotehan ois sitten sairaalassa ollessa lopettaa kokonaan, jos vaan mitenkään mahollista (siis, että hermot kestää). Odottelen tässä leikkausaikaa jännittyneenä ja samoin meidän pitäisi saada aika perheasiainneuvottelukeskuksesta. Nää mun sairaudet on kuitenkin niin paljon vaikuttanut muhun ja mun suhteisiin kaikkiin läheisiini, ni on ihan kiva mennä sinne. Sinnehän vois vaikka porukatkin raahata. :D
Itseasias oon aika huolissani isästäni. Se ei vaan taida koskaan lopettaa sitä dokaamista ja menee koko ajan huonompaan kuntoon. Mies ei kuitenkaan ole vasta kuin 56- vuotias. Noh toivotaan parasta!

Nyt kömmin tuonne Mikon viereen ja toivottavasti saan pian unta. Aamulla herään kiltisti lukemaan. (Ja huomenna tulee Suomen pelikin....)